torsdag 3 april 2014

Ny layout med mina pojkar!

 
 
I helgen var vi ner till HighCoastScrappers träff i Örnsköldsvik. Det var verkligen jättetrevligt. Jag deltog i 4 utmaningar under lördagen. Denna layout var en av dem. Jag brukar inte göra så många layouter i vanliga fall men det brukar vara roligt att göra på scrapträffar. Extra roligt blev det denna gång då jag beställt nya fotografier att arbeta med!

 
Papperna köpte jag redan i julas och är Memorabilia från Teresa Collins. Dessutom använde jag lite kinesiskt tidningspapper samt att runt (under) pojkarnas fotografi ett papper som jag gjort själv. Det är några år sedan jag gjorde dem. Man mixar gammalt papper och vatten och fångar upp massan i en nätförsedd form. Man torkar sedan massan på ett tyg. I mitt fall ett gammalt påslakan som var vågigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar