torsdag 10 december 2015

Ett namngivningsminne



Jag fick en beställning till en namngivningspresent. Eftersom jag själv känner mamman var det extra roligt att få göra denna gåva till Molly <3


I grunden är det en vit 'pappersbok' från Panduro som jag använt tidigare till ett bröllopsalbum till min kusin.Sedan har jag dekorerat dem med de underbara 'My precious daughter' från Pion design.





På insidan finns bilder på lilla Molly. Jag framkallade två bilder i sepia och de bilderna har jag också sandpapprat i kanterna för att skapa en ram som inte syns så bra på detta fotografi som tyvärr är lite suddigt.  Jag la till ett 'rosa bandet' rosett för jag vet att det betyder mycket för Mollys mamma!




1 kommentar:

  1. Åh så fint :) dom blev säkert överlyckliga för detta minne :D Perfekta papper oxå ;)

    SvaraRadera